Od końca sierpnia br. polski odcinek Międzynarodowej Drogi Wodnej E70 jest promowany w mediach społecznościowych w ramach kampanii reklamowej.
Pod koniec maja br. podpisana została umowa z podmiotem prowadzącym blog turystyczny i kanały w mediach społecznościowych. Jej przedmiotem jest przeprowadzenie kampanii promującej i reklamującej Międzynarodową Drogę Wodną E70 na obszarze Polski na stronach i kanałach prowadzonych przez wykonawcę usługi.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązał się do opłynięcia houseboatem destynacji z obszaru pięciu województw w ramach MDW E70 w celu dokonania ich ekspozycji promocyjnej w cyklach 2-3 dniowych. Dzięki temu zarówno na Facebooku, Instagramie oraz Youtubie internauci korzystający z mediów społecznościowych dowiedzą się o istnieniu drogi wodnej, jej zaletach, możliwościach i potencjale turystycznym. Posty, relacje zdjęciowe i filmowe pokazują i opisują jej faktyczny stan, a jednocześnie inspirują odbiorców do spędzania czasu w sposób ciekawy i aktywny.
Już niedługo na łamach naszej strony będziemy informować o uzyskanych w ramach kampanii ilościach wyświetleń, polubień i komentarzy.
A już teraz zapraszamy na strony: